FAQ

Frequently Asked Questions
Contacteaza-ne pentru a afla mai multe despre cum vă putem ajuta și pentru a solicita o ofertă pentru nevoile dumneavoastră.
- Administrarea cladirilor
- Proceduri de securitate si sanatate in munca
- Proceduri de lucru privind intretinerea si curatarea diferitelor tipuri de suprafete
Odată ce personalul promovează un examen final, i se acordă Certificatul de performanță OMA care asigură cea mai înaltă calitate în serviciile de curățenie.
OMA are evaluarea sa scrisă lunară unică în 50 de puncte, în care Departamentul nostru de operațiuni se asigură că echipele noastre de curățenie oferă cea mai înaltă calitate a serviciilor pe care clienții noștri le așteaptă.
Frecvența serviciilor dvs. comerciale de curățare a covoarelor depinde de factori, cum ar fi volumul de trafic pietonal pe care îl experimentează covorul dvs., împreună cu vârsta covorului. Vă sugerăm să adoptați servicii de rutină de curățare a covoarelor în fiecare zi, curățare intermediară a covoarelor la fiecare câteva luni, care include șamponarea covoarelor și curățarea covoarelor reparatoare o dată sau de două ori pe an.
- Curățarea covoarelor
- Servicii de portar de zi
- Îngrijirea podelei dure
- Servicii de menaj
- Curățare post-construcție
- Spălare sub presiune
- Curățarea geamurilor