FAQ

Frequently Asked Questions

Bazați-vă pe OMA Professional Cleaning Supplier pentru toate nevoile dvs. comerciale de curățenie. Echipa noastra este dedicată să ofere un mediu curat și sănătos pentru clienții, angajații și vizitatorii dumneavoastră. Ne mândrim cu practicile noastre de curățenie ecologice, cu cel mai cuprinzător serviciu din industrie.
Contacteaza-ne pentru a afla mai multe despre cum vă putem ajuta și pentru a solicita o ofertă pentru nevoile dumneavoastră.
Cum gestionăm apelurile de urgență ale serviciului pentru clienți și apelurile de asistență?
Oferim o linie de urgență 24×7 pentru a răspunde la fiecare apel în cazul în care un client solicită să raporteze o urgență sau o nevoie de servicii speciale. Contacteaza-ne pentru a beneficia de aceste servicii. ​
Ce fel de programe de formare și certificare sunt oferite echipelor de curățenie OMA înainte de a fi atribuite clienților săi?
Echipa noastră de curățenie trece printr-un program extins de training de cinci sesiuni, care cuprinde trei domenii diferite:

Odată ce personalul promovează un examen final, i se acordă Certificatul de performanță OMA care asigură cea mai înaltă calitate în serviciile de curățenie.

Cum se asigură OMA că echipele de curațenie au performanțe conform standardelor sale de calitate?

OMA are evaluarea sa scrisă lunară unică în 50 de puncte, în care Departamentul nostru de operațiuni se asigură că echipele noastre de curățenie oferă cea mai înaltă calitate a serviciilor pe care clienții noștri le așteaptă.

Cât de des ar trebui să fie curățate mocheta, covoarele și alte tapițerii?

Frecvența serviciilor dvs. comerciale de curățare a covoarelor depinde de factori, cum ar fi volumul de trafic pietonal pe care îl experimentează covorul dvs., împreună cu vârsta covorului. Vă sugerăm să adoptați servicii de rutină de curățare a covoarelor în fiecare zi, curățare intermediară a covoarelor la fiecare câteva luni, care include șamponarea covoarelor și curățarea covoarelor reparatoare o dată sau de două ori pe an.

Ce sunt serviciile de curățenie comercială?
Serviciile de curățenie comercială de la OMA Professional Cleaning Supplier sunt concepute pentru o gamă largă de afaceri, inclusiv birouri, unități de asistență medicală, școli, organizații, depozite și alte proprietăți comerciale. Ca parte a serviciilor noastre de curățenie comercială, oferim servicii de îngrijire de rutină. Serviciile de îngrijire complet personalizabile includ sarcinile zilnice și nocturne care mențin o clădire curată și să funcționeze fără probleme, cum ar fi golirea gunoiului, igienizarea suprafețelor, măturatul și aspirarea.
Care sunt avantajele serviciilor de curatenie dupa constructor?
Una dintre activitățile cele mai solicitate o reprezintă serviciul de curătenie la terminarea lucrărilor de renovare sau de construcție. Curațenia după constructor înseamnă îndepărtarea materialelor și resturilor ce rămân în spațiile construite sau renovate, folosind produse și echipamente profesionale cu personal calificat.
Ce este inclus în sarcinile de curățenie comercială de întreținere?
Sarcinile de curățenie comercială includ curățenia zilnică de întreținere, îngrijirea podelelor dure (aspirare și spalare), curățarea geamurilor, intretinerea grupurilor sanitare, debarasarea deseurilor menajere, desprafuirea mobilierului. Toate serviciile oferite de OMA Professional Cleaning Supplier sunt complet personalizabile. Aceste servicii pot fi unice sau este posibil să aveți nevoie de o curățenie de rutină care se potrivește programului dvs. Contacteaza-ne pentru a solicita o cotație!

Acest site foloseste cookies. 
Navigand in continuare va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.